då hade man varit på valp besök

Igår var vi i Uppsala för att besöka vår framtida hund. De är re veckor gamla nu och fantastiskt söta när de tultade omkring. Vi ska dit för ännu ett besök på påsklovet. det är bara två veckor dit. det ska bi sjukt kul att se hur stora de blivit.
lite bilder från igår:
denna ser ut att bli vår =)
den med lite rosa på är den som vi kanske ska få.
det är ju inte riktigt klart vilken av valparna vi ska få. detta beror på vilken mentalitet hundarna får. Så vi ska dit igen om två veckor för att se om den rosa tiken fortfarande är något för oss eller om det blir någon annan.
Vi har ju pratat om att hunden ska heta bettan men det serut som att så kommer det inte att bli. vi har fastnat för ett annat namn nu, Vega. Anledningen till namnet Vega är att dessa valpar kommer att få namn med star i. Så då kläckte min make ur sig att det skulle vara kul om hunden hade ett namn som en stjäna. Så vi kollde lite på vad de olika stjärnorna hetta och tyckte att Vega skulle passa. Eler ja jag tyckte det. Eddie tycker att den ska heta Bellatrix. Men jag tycker vega och eftersom jag tycker Vega så blir det nog Vega.
Annars så ska vi åka tillbaka till Örebro idag så snart vi ätit lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0