flytthjälp

Japp idag har man agerat flytthjälp. Så nu kan man ju känna att man inte behöver träna någe mer innan sommarn. Jag undrar hur många vänder det blev upp och ner för trappor. Det är ju alltid så att folk bor på överstavåningen av någon anledning. En kompis till mig räknade och det var 42 trappsteg. Så det blev ju 84 trappsteg varje runda. Så man kan ju se det som en rejält träningspass på en stairemaster. Men nu är det gjort och jag ligger i soffan och slappar.

Annars så väntar jag på att det ska bli torsdag så Sabina ska komma=)
Utöver det så har jag pratat lite hundfostran med min mormor. Vi pratade om lite allt möjligt bland annat om att mina föräldrar släktforskar. Jag menar hur kul kan det vara när man redan från start vet att det inte finns några spännande människor i släkten. Jag kan lova att de kommer fram till att alla på mammas sida var tattare och torpare. De på pappas sida kommer att vara smeder och handelsmän. Jag menar vad är poängen om man redan vet svaret?
nej nu ska jag slöa lite i soffan och titta på tv. Vem vet det kanske går något bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0