nu är jag tillbaka

ja då var jag tillbaka igen
Sabina var ju här i helgen och vi hade super mysigt med en massa springande i affärer. det blev däremot inte så mycket shopping. I fredags följde sabina med mig till stallet och frös efter det drog vi till jensens för en trerätters =)
lördagen gick i shoppingenstecken
på söndag när hon skulle åka hem så kom mamma och pappa för att lämna tillbaka det lilla barnet och för att titta på hennes simskola. När vi kom till simskolan var den inställd för att nån unge i nån av grupperna innan emmy hade spytt i poolen. det gjorde ju att emmy blev jätte ledsen för att hon inte fick visa mormor och morfar hur duktig hon var på att simma.
i söndags beställde jag en ny telefon som jag fick idag. nu är jag änligen en del av androidvärlden så adda mig gärna på quizme och wf användarnamnet är puckolina_
jaa nej nu ska jag nog ta och leka lite mer med min nya mobl=)
SonyXperia S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0