Hann inte skriva igår

Än en gång har jag varit en dålig människa och inte skrivit i bloggen. Men gårdagen var inte så händelserik eftersom vi åkte tillbaka till Örebro vilket gjorde att åkte bil nästan hela dagen. När vi äntligen var framme vid 19 tiden så tog vi en tripp till lekparken. Men dagen var inte så händelserik.

Idag där emot är dagis stängt och jag måste verkligen börja pluggar har ca 100 s att läsa igenom och skriva om innan torsdag. Yey jag kommer ju inte sitta utan arbete i alla fall. Sedan har jag lovat att jag ska ta med mig Marcus och shoppa. Det ska i och för sig bli riktigt roligt främst för att jag gillar att shoppa. Men det är lixom dagsläget kommer fler uppdateringar senare idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0