Japp idag var det dagen D

Idag är det valborg. Men inte bara valborg det är även idag som inbjudningskorten borde börja dimpa ner i folks brevlådor. Då kanske det är någon som undrar vad detta är för inbjudningskort? Jo det är inbjudningskort till mitt och Eddies bröllop=) Japp det är dags att göra lite mera vuxen grejer i livet. =)

Annars så var min lilla pärla sjuk i går och jag satt på universitetet hela dagen. Så Eddie var hemma och vabade men idag är den lilla pärlan på dagis.

Det händer mer saker idag också Sofia från Stockholm kanske kommer idag i så fall så ska vi till Degerfors på¨lördag och spana in hennes klänning. Hon ska nämligen vara min tärna så jag hoppas att klännigen blev bra och att hon blir nöjd med den. Jag ska kanske prova min klänning när hon är här också men det återstår att se om vi hinner det då det är röd dag imorgon. Jag har alltså redan köpt min klänning jag ska bara se om jag har gått upp massor i vikt så att jag inte kan ha den eller om den faktiskt passar.

Men nu ska jag dyka ner i mina 1500-tals brev så jag hinner klart med min uppsats som ska lämnas in den 11 för godkännande sedan ska den vara helt klar den 20e. Jag håller tummarna och hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh ni ska gifta er!! Vad roligt! det är bara att säga grattis!! När är bröllopet??

2009-04-30 @ 15:43:15
Postat av: Marie N

Åhhh vad fantastisk! Stort grattis!! :D

2009-04-30 @ 16:59:06
Postat av: Pucko

Tackar tackar =)

2009-04-30 @ 23:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0