Arbetsintervjuer

Japp ni läste rätt jag ska på fler än en arbetsintervju. Den ena är nu på fredag och här i örebro. Det är som ungdomsassistent. Har för mig att det bara är ett vick men det är ett jobb oavsett om det är ett vick eller inte. Som min käre make skulle säga " det betalar också räkningarna". Ja ja så det är då det första jobbet. Det andra jobbet vill jag verkligen ha. Det är som teckenspråkslärare på tolk (Men det vet ni kanske redan). Dit ska jag i alla fall på intervju den 9e. Ryktet säger mig att de bara har 5-6st som de ska intervjua. Det finns bara ett problem med den intervjun och det är att jag har seminarium samma dag som intervjun. Det är dessutom det sistaseminariet för delkurs 2 dvs uppsatsen. Som tur är är vi två som skriver arbetet så anna får representera oss båda. För att vara på den säkra sidan har jag mailat vår handledare och sagt att jag ska på arbetsintervju. Men om handledaren säger "jag läser inte mail 24h om dygnet" så kan jag ju inte förvänta mig något svar på mailet

En pytte detalj till. Jag ska få opponera före jul. Hoppas bara att det går bra. Jag hoppas verkligen det. Snacka om att jag slitit med uppsatsen. Ja ja nu är det bara att slita lite til för att sedan hoppas på det bästa. Men om inte annat så är arbetet intressant.

Nu har jag en uppgift ll er som läser bloggen. Snälla håll tummarna för att uppsatsen duger när det är dags för opponering. Dessutom vill jag att ni ska hålla tummarna för att jag ska få jobbet i härnösand.

Ja det var väl det jag hade. Om jag överlever opponerigen så kanske det blir fler inlägg...
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag håller alla mina tummar och tår!

2009-12-02 @ 13:50:34
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0