En oväntad uppdatering

Ja jag har ju då inte opponeratän. Men jag har lite tid över så jag tänkte att jag skulle uppdatera bloggen lite. Jo om vi börjar med jobben som jag har sökt. Jag var på en arbetsintervju förra fredagen som undomsassistent, jag tyckte den gick bra. På  måndagen var jag på en arbetsintervju på tullängsskolan och sist men inte minst i onsdags var jag på en intervju i härnösand. Redan på måndag eftermiddag ringde rektorn på tulläng och sa att jag fick jobbet. Nice tänkte jag men det var bara ett vick så jag ville kika på jobbet i härnösand som var en tillsvidare tjänst. Var på arbetsintervjun i härnsand och kände att detta vill jag inte göra jag vill inte jobba här. Tänkte på det under resan hem och bestämde mig för att tacka nej till jobbet om det skulle vara så att jag fick det. Som tur var fick jag inte jobbet. Så jag tog det på tullängsskolan. Detta hände då under torsdagen. Igår ringde de från ungdomsassistent jobbet och undrade om jag var intresserad. Men då hade jag ju redan ett jobb.

Så nu har jag alltså en vick tjänst på tullängsskolan och det känns skit bra.=)

det var väl egentligen bara det jag ville skriva.
puss och kram 

Kommentarer
Postat av: Nyman

Stort grattis! Hur långt är vikariatet? När börjar det? :)

2009-12-12 @ 15:40:29
Postat av: pucko

jag börjar 7 jan och slutar 15 juni

2009-12-13 @ 18:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0