mitt nya liv

Det kanske låter som något otroligt fantastiskt har hänt. Det skulle man kunna säga att det har oxå. För mig i alla fall. Nu mera är jag knappt student, eftersom jag från och med i morgon börjar att jobba heltid och förmodligen kommer att göra det fram till agusti. Det innebär att jag inte kommer att sitta med ångest varje gång jag gör något som jag inte måste. Jag kommer kunna vara på stan en lördag utan att känna, vad fan gör jag här, hem med dig och plugga. Du har ju inlämning/uppsats/diskussion skit att fixa till måndag eller när det nu kan vara. Jag har ett seminarium den 15e jan. Efter det har jag en oponering på min uppsats i historia. Denna är förlägen i maj, så jag har då en massa fritid. Kan detta innebära att min lägenhet kommer att se bebolig ut?? Det är ett alternativ, jag kanske skulle kunna träna? eller gör något annat som jag vill.

Men något annat som jag ska göra som bidrar till att detta kommer att bli mitt nya liv är att jag ska sluta röka. Datumet är den 25 januari. Så sista rök dagen är min födelsedag. Förutom det så har jag tänkt att jag ska börja träna, ska bara hitta någon att träna med. Hmm undra vem den olycklige kan vara? Det är sånna gånger som jag saknar lite folk hemifrån som jag vågar tjata lite på för att ta mig till gymmet, ev folk som skulle bli skitglad för en gymkompis. Ja ja, för säkerhets skull så kanske man ska byta frisyr så att jag verkligen blir en ny människa, det vore kanske n¨ågot att skikta på.

Så nästa års mål är:
* sluta röka
* börja träna
* tappa något kilo

önskemål med nästa år är en utlandsresa med sofia, en ny frisyr och en tatuering.
Har två tatueringar som jag skulle vilja ha. Vet dock bara vart jag vill ha den ena, så den andra måste jag nog fundera på vart jag vill ha den.

Ja detta vart ju långt och förvirrande. Precis som jag är =)
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

men ser du nu har jag lösningar på några mål och önskemål! =)

1. Börja träna! - Jag hänger på efter sommarn om jag kommer in på ngn vettig utbildning! ;)



2. Utlandsresa! - Ring så BOKAR vi! =)



3. Tatuering! - Jag vill ju göra min, som du känner till... Föreslå en bra tatuerare så går vi tillsammans och slår slag i saken! =)



2009-12-21 @ 19:12:43
URL: http://[email protected]
Postat av: Sofia

...och om du vill så kan jag fixa en ny frisyr på dig också.. Vet dock inte om du skulle uppskatta det ;P

2009-12-21 @ 19:13:52
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

hehe det låter som en plan..=) om vi skippar frisyren...

hur ska jag lösa rökningen då??

2009-12-23 @ 13:26:35
Postat av: pucko

hehe ja det var jag som kom med förra inlägget=)

2009-12-23 @ 13:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0