Shit

Japp här går det undan i svängarna. För det första är det mindre än två veckor kvar till bröllopet. Vilket gör att jag torsdag fredag ska springa runt som en skållad råtta och fixa saker. Sedan är det massa annat som ska donas till bröllopet, vem som kommer när, musik, mat, sprit och ännu mera saker. Som om inte detta vore nog så ska jag jobba också. Vilket jag gör idag och imorgon samt två dagar nästa vecka hur fan ska jag hinna med det?

Plus på allt detta så sker det ju lite positiva saker som att sambon har fått jobb i Västerås. Vilket inneär en mer eller mindre diskret flytt till Enköping. För att denna flytt ska bli genomförbar är det ca 200 papper och personer som ska ringas och skickas in. Dessutom ska man på något vis fixa sig en lägenhet i denna guds förgätna håla. Men det verkar vara helt jävla omöjligt.

Nej nu ska jag göra mig i ordning för jobbet. Skulle det vara någon som frågar så nej jag är inte så nervös för bröllopet har så sjukt mycket annat för mig just nu.

Ha en bra dag=)

Kommentarer
Postat av: Nyman

Åh, grattis till Eddie! Vad roligt med jobb! :D

2009-06-16 @ 10:51:45
Postat av: Sabina

vännen! =) tänker på er! puss

2009-06-16 @ 22:31:14
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hälsa Eddie grattis till jobbet! Inte lätt o få jobb i dessa tider så det är ju kanon ju=)

2009-06-21 @ 14:19:34
Postat av: Anonym

Nej men oj, jag har inte haft tid att gå in och läsa blogger på ett tag och så möts jag av detta :o



Jag visste ju att eddie fått jobb och grattat på det, men att ni ska flytta, det visste jag inte. När flyttar ni, hur ofta kommer man se er då och framförallt, något en liten lintott kommer undra, hur ofte kommer E och E att kunna ses?

2009-06-24 @ 22:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0