Sundsvall

Japp då befann man sig i Sundsvall. Vi åkte upp i fredags direkt efter brorsans student. För jag visste ju något som inte Eddie visste.

Men för att börja från början så i onsdags kom mamma, pappa och brosan till Öret. Iof kom de sent på kvällen så det vart inget vettigt gjort. Destomer skedde på torsdagen dagen började med att jag provade min klänning till bröllopet. Efter det bar det av till bolaget och gallerix. Sedan vart det lite lunch och mera städa ur det sista i brorsans lägenhet. När det var avklarat var det lite skit som skulle kastas. sedan bar det av till ica Maxi för lite inhandling av bröd och sånt till studenten. När allt detta var avklarat så åkte vi hem och käkade för att sedan sitta lite smått döda i soffan.

Fredagen tog då min bror studenten. Shit han är ju vuxen nu=) Det avlöpte någorlunda smärtfritt förutom att det var svin kallt och det regnade och vi vart tvugna att stå ute i 4h. Men när det var avklarat var det mat och tårta som gällde. Efter detta bar det av till bilen och vidare till sundsvall.

Lördag: detta var dagen det för min sambo som lyckligt ovetande trodde att han skulle upp tidigt för att gå några varv på minigolfbanan så han skulle ha en chans att vinna tävlingen. 7:30 dök det upp två uniformerade poliser som var Pärs mamma och pappa och hämtade Eddie och sedan såg jag inte så mycket av min sambo förutom under tävlingen. Det var ju hans svensexa och där har ju inte jag något att göra. Men han var nöjd med dagen och hade haft skitkul=) så det gjorde ni bra Pär, Pedde och Lax=) Kram på er alla=)

Idag så tänkte jag att jag skulle färga håret. Ja sedan ska vi ute och käka ikväll för att fira min sambos 25 års dag som var i måndags=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0