Då hade jag skickat in mitt arbete

Då var äntligen mitt arbete in skickat. Det är bara att hoppas på det bästa nu. Opponeringen är imorgon och jag förväntar mig att bli sågad. Men man vet aldrig. En sak vet jag där emot att jag kommer att bli sågad på och det är att mitt arbete är för beskrivande. Så ikväll blir det att läsa de andras arbeten och förbereda mig för morgondagen.

Annars så har jag faktiskt ätit lunch med Sofia( inte samma Sofia som jag umgicks med i helgen) efter det tig vi en tripp till dressman där jag handlade lite kläder till min sambo eftersom de av någon anledning har bestämt att det ska vara dresscode på hans jobb.(han jobbar som telefonförsäljare) Så jag har köpt ett par kostymbyxor och tre tröjor att ha till. Dock ingen skjorta som tanken var från början eftersom alla som jag tyckte var snygga kostade 600kr st. Det tyckte jag var lite mycket när det var massor av andra grejer som skulle köpas också.

Ibland är det mindre underbart att ha barn. Som idag till exempel när jag skulle hämta min dotter så gömde hon sig och sedan vart hon skit förbannad när vi skulle gå hem. Sedan på hemvägen slutade hon att bråka men gick så långsamt så jag trodde att vi gick baklänges. Men men nu har vi äntligen kommit hem och jag ska väl ta att börja med maten snart. Det känns otroligt skönt att inte ha någon mer tid att passa idag.


Jo just det till helgen är det tjällossningen som jag har skrivit om förut Så då ska Emmy åka med Eddies syster till Sundsvall så vi får vara barn lediga några dagar. Det ska bli lite trevligt att hinna göra sånt som man inte hinner när dottern är hemma. Som att till exempel faktiskt umgås med varandra. Nej nu måste jag faktiskt börja med maten.


Kommentarer
Postat av: annieellen

Yey! Tjällis laddning! ;)

2009-03-31 @ 19:58:41
URL: http://annieellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0