dagens rubrik är nog jävla uppsats

Vad kan man mera önska än att få sitta hemma och skriva ett forskningsläge till en uppsats?
Ja frågar ni mig så är nog det mesta roligare som att skrubba toaletten med tandborste är faktiskt ganska lockande.
för helt seriöst hur kul är det att sitta och läsa tidigare forskning till ett ämne som "Vad hade masskommunikationen för  betydelse Gustav Vasas maktlegitimering"? Om ni undrar så ja jag är nörd.  Annars läser man nog inte historia på c-nivå. För att svara på en annan fråga, nej man behöver inte kunna stava för att skriva uppsats. (det finns folk som hjälper mig med det) ;P

Förutom att jag sitter och skriver på min högt älskade uppsats så ska jag laga en underbar måltid till mig och min dotter då sambon jobbar kväll denna veckan. när måltiden är avklarad är det gympan som gäller. (det är alltså min dotter som går på gympa.) sedan är det kväll för dottern efter en titt på familjen annorlunda som är dotterns favoritprogram av någon anledning. sedan ska hon sussa och jag ska återgå till min uppsats.

vilket otroligt roligt liv. (fast det är ju kul att umgås med dottern)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag verkligen ÄLSKAR att du skaffat blogg!! :D



Nu ska jag kolla lite mer på Veronica Mars, Sällan? :P, så du kan återgå till ditt Sailor moon och rengöringen av toaletten med tandborsten..



Enjoy your night darling =)



Jag hör av mig... röksäl du vet :P

Puss och hej! :P

2009-03-23 @ 21:23:43
URL: http://sofiaengman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0