En ny vecka

Då var det måndag idag. Imorgon är det inlämning för forskningsläget det ska nämligen opponeras på på onsdag. Efter det är det faktiskt bara uppsatsen kvar innan sommarlovet. Jag är snart klar med mitt forskningsläge (tack gode gud för det) Men jag har teorin kvar. Den tidigare forskningen är inte vad den borde vara främst för att jag inte vet hur jag ska få till det på ett bra sätt. En annan grej som jag tycker är sjukt dåligt är att våran handledare inte har svarat på några mail alls på en hel vecka. Det irriterar mig lite så vi som sakt har examination på onsdag. Då kan det vara lite trevligt att veta om man är helt ute och cyklar eller om man har en cahans på det åtråvärda G:et. Det är lite sånna saker som gör att det ska bli helt underbart att läsa lite pedagogoik nästa termin så man får flumma lite. Men nu får jag så lov att ta en sak i taget. Denna saken är just nu teorin. Efter det är det bara att hoppas på att man får G.

Helt underbart har det varit förutom pluggandet då jag tog sovmorgon i morse. Det var guld kan man säga då det inte vart så mycket sova i helgen. Men vad fan det är tillfixat nu. Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket mer än att plugga. Ska fortsätta med det efter dotterns gymnastik idag. Jo just det med lite tur så kanske min kompis Mia kanske ska jobba med mig i sommar det skulle vara riktigt roligt. Det märks att vardagen är tillbaka och det är ju lite tåkigt. Inte ens den grå mulna himmelen och snålblåsten kan gör mig på bra humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0