Kanske klar

Det kan vara så att jag är klar med arbetet som ska in imorgon. Men samtidigt känns det som att det skulle kunna vara så pass mycket bättre. Det känns helt enkelt som att jag är ute på djupt vatten för att använda mig av ett ordspråk. Men det är bara att hoppas på det bästa. Jag ska läsa igenom arbetet nr jag har gått och lagt mig och markera saker som är fel så jag kan fixa det imorgon. Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa. Jag vet att jag kommer att få komplettera men jag hoppas på att det inte kommer att bli för mycket.

Annars så har det inte hänt så mycket idag förutom att jag har varit en mycket dålig människa och ätit glass och massor av onyttiga saker. Sånt kan man ju inte pyssla med på en måndag. Men jag skyller allt på min sambo som handlar hem allt. Jag måste nog be honom att sluta med det om jag ska kunna tappa några kilo. Jag har ett annat problem vad gäller att tappa några kilo och det är att jag inte har någon tid alls till att träna. Eller jo det har jag om jag gör det innan 9. Undra om det är något som man ska satsa på att vara på gymmet till 7 3ggr i veckan och träna lite. Det vore ju inte helt fel. Hmm det tål att tänkas på. Men nu måste jag fylla i dotterns dagis schema så jag kan lämna det imorgon. Känner mig som en otroligt slarvig mamma som inte har lämnat in det än. Det skulle vara inne redan i fredags. Men helt seriöst hur många vet vilka dagar de kommer att jobba i sommar innan ens mars är över. Jaja det ska göras så jag ska fylla i det som jag kan så får jag komplettera det senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0