Mera pluggande idag

Jaha då var det ännu mera pluggande idag. Det känns ungefär lika motigt som igår men jag ska skicka det som jag har skrivit till min handledare imorgon så får vi se vad hon tycker. Det kanske är så att man har en chans på G. Det skulle vara helt underbart om man fick G på denna kursen alltså hela C-kursen så jag kan gå direkt över på nästa uppsats och få G på den. när allt detta är klart då har jag en lärarexamina. Det vore något det =)

För att lämna mitt hysteriskt intressanta pluggande en liten stund och gå över på något betydligt roligare. Sofia kanske kommer till Enköping i helgen (mina päron bor där) vilket innebär att jag får en chans att inte plugga och bara vara kanske till och med ta en fika? Jag vet bara inte än ifall min sambo ska ut med jobbet i helgen i så fall får jag ta med mig min dotter. Om det skulle vara så att sambon inte ska ut med jobbet så får jag vara helt ledig från allt ansvar och bara sitta på ett fik och snacka skit med en underbar vän. det vore något det. Tyvärr är detta inte helt bestämt än eftersom jag har min uppsats och hon har sitt jobb (tydligen har hon ett liv också) som saker och ting ska anpassas efter. Men jag hoppas verkligen att det blir av det vore så underbart kul att få vara ledig från vardagen en liten stund.

I övrigt så var jag och dottern på hennes gympa igår det gick riktigt bra faktiskt. Hon har en kompis som hon går på gympan med men hon kom försent och då kan dottern bli lite kinkig och inte vilja vara med.(jag tror att det beror på att hon är blyg). Trots det att kompisen var sen så knatade min lilla tjej glatt in på gympan och var med utan att be att jag skulle följa med. Hon har blivit helt sjukt stor jag minns när hon var liten och bara låg i vagnen och var jätteglad när hon såg ett par nycklar eller något annat blankt. Den tiden är tydligen förbi. nu är det bara Hello Kitty och kompisar som gäller. När blev hon så stor?  


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är underbar du med =)

Det verkar ordna sig =) när kan du vara framme i Enköping på fredag? =)

2009-03-24 @ 18:12:50
URL: http://sofiaengman.webblogg.se/
Postat av: Sara (Uppsala)

Hihi till och med jag kommer ihåg när dottern var så liten att hon gillade allt blankt :) Men åren går och hon har blivit större!! Ni är fantastiska föräldrar, både du o sambon =) Kram på er hela familjen!!

2009-03-24 @ 21:44:26
URL: http://flugis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0