Vart är min motivation?

Det är dagens fråga - vart är min motivation?
Jag har verkligen inte pluggat något alls än idag. Tyvärr är det något som måste göras. Ska nog ta tag i det efter att jag har skrivit klart här..=)
Annars så är jag riktigt glad vad gäller skolan idag för jag fick G på förra delkursen. Det hade jag inte väntat mig jag trodde verkligen att jag skulle sitta med den efter att jag var klar med alla andra kurser. Men tydligen så slipper jag det. JIPPI!

Imorgon ska jag till Enköping och träffa Sofia det ska bli riktigt kul. Det blir inte att jag träffar mina "gamla" kompisar så ofta då alla har spritt ut sig över nästan hela Sverige. En har jag i Stockholm, en annan i Umeå, en tredje i Åre, en fjärde i Härnösand och en liten nisse i Bollnäs (och Jessica i Linköping). Varför ska man vara nära sina vänner när det finns msn? Nej skämt å sido så saknar jag faktiskt mina "gamla" vänner. Inte för att det är något fel på de nya som jag har i Örebro. De är också helt underbara men det hade varit så mycket roligare om alla bodde på samma ställe. Det finns dock något positivt med att ha sina vänner runt om i landet och det är att man har gratis boende på alla dessa platser.. =P En annan bra grej är att man uppskattar varandra så pass mycket mer när man väl träffas. det sista jag kan komma på är att det är mycket sällan man inte har något att prata om då man alltid kan gå igenom vad som har hänt det sista året/åren =P.

Ja just det Emmy och jag var ju på stan igår och handlade för 555.50. Lite lustig siffra tycker jag personligen men vi fick ihop lite av varje ett par leggings, ett par jeans, en luvtröja och en Hello Kitty klänning. Super gulligt var det på henne och hon blev nöjd så det fär väl räknas som en lyckad shopping runda. =)


Kommentarer
Postat av: Sabina

i miss u tooo =)

2009-03-26 @ 12:57:56
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Linköping fick inte vara med... Men det är okej. gråter floder



Mysigt med mamma-dotter shopping. :D

2009-03-26 @ 13:21:28
URL: http://undertecknad.se
Postat av: Jessica

Nu känns det mkt bättre... ;) Eddies 25 årsfest? Planera!!! ;)

2009-03-31 @ 19:49:13
URL: http://undertecknad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0