torsdag

japp då var det dags för den enskilda intervjun. Denna kommer att inträffa klockan 13 så jag hoppas på det bästa. Telefonförsäljare är ju inget som jag har som abition att vara resten av livet men det är iaf ett jobb.

Angående Annas och min uppsats så börjar det äntligen röra på sig. Vi ska till ett gymnasie här i örebro och göra enkät undersökningen. Så nu kan vi äntligen börja jobba. Uppsatsen i historia går det lite sämre för. Jag har faktiskt inte haft någon lust eller ork att pyssla med den. Men jag har fortfarande som ambition att hinna klart med den innan vårterminen.

Imorgon är det fredag. det ska bli skitkul, mamma kommer hit och ska passa emmy och jag och eddie ska iväg på lan hos blomman och linda. Vi ska sitta 9 vuxna människor och spela dator hela helgen. Det är vuxenpoäng det! Nej kanske inte riktigt men får jag fler vuxenpoäng så blir jag gråhårig så jag behöver lite som drar ner dessa poäng.

Förmodligen så kommer det en uppdatering på hur det gick med arbetsintervjun senare idag.
puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Sabina

håller tummarna!

2009-11-12 @ 11:00:00
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/
Postat av: perny

Det är garanterat inte vuxenpoäng, det är starka nööööördpoäng :D hälsa resten av gänget detta ;) tror jag vet vad jag ska bjuda in dig till för grupp på fejjan.

2009-11-12 @ 21:16:43
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0