Igår var jag duktig

Som rubriken tyder var jag duktig igår som faktiskt satte mig och pluggade på min c-uppsats vilket faktiskt gick riktigt bra. Det som är kvar att göra på den är att jag ska hitta en bok om maktlegitimering på 1500talet samt skriva om sammanfattningen. Sammanfattningen tänkte jag fixa idag så då är det bara den där sista boken kvar att finna och skriva om.

Bara för att jag var så duktig igår belönade jag mig själv med att spela lite wow... Ja det är min belöning till mig själv när jag har varit duktig.

Annars så vart det inte så mycket mer gjort igår. Nästa helg hägrar festligheter både för mig och dottern. PÅ fredag tror jag i alla fall att det blir så ska jag träffa John och ha lite kul. På lördag är det barnkalas och på söndag bär det av mot sjöslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0