Gud vad jag borde städa

Ja det är precis vad jag borde göra. Hmm ska nog skjuta upp det till imorgon. Annars så har det varit en ganska seg dag med en mycket seg föreläsning. Följt av mat inhandling på willys som för övrig alltid är lika roligt. Juat nu skulle jag faktiskt uppskatta lite vuxet sällskap. Men jag kan inte direkt bjuda hit någon som det ser ut nu.

Nej egentligen har jag inget att skriva tyckte bara att det började bli läga att puffa liv i bloggen nu när pluggandet börjar och man måste sitta här. När man inte går till jobbet är borta hela dagen och kommer hem. Utan nu så sitter man vid datorn hela dagarna och då kan man lika gärna fylla bloggen med onödigheter.

Nej nu ska jag anmäla mig till nån delkurs. men ha det bra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0