Sjuk

Jaha då har man fått den årliga höstsjukan. Ja alltså den man får när sommaren tar slut och vardagen börjar igen. Dessutom tajmade min make med att få sig ett jobb som resande säljare och åka till leksand och ganska precis efter att han hade åkte fick jag ont i halsen. Efter det gick det bara utför fick ont i huvet och snuva också. Men idag så kommer maken hem på ett depåstop för att sedan lämna mig här igen men denna gången tar han med sig bilen. Detta depåstop har han inte för att han ska i väg och jobba och göra någe vettigt. Nej nej han ska till Västerås och spela mini golf. Så han lämnar en sjuk fru med en nyligen tillfrisknad dotter utan bil för att han ska iväg och spela minigolf. (Ja jag är gnällig) Men han kommer ju hem igen imorgon och det är tur det för jag känner mig inte som någon supermamma direkt när jag är "sjuk" eftersom jag inte orkar med hennes 5 års trots på samma sätt. Dessutom så orkar man ju inte göra like mycket någon stans så här hemma ser det ut som en bomb detonerat och folk lever i spillrorna av vad som en gång var en lägenhet. Men vad fan det kan ju inte vara lätt helatiden? Nej nu ska jag sätta mig i soffan och tycka synd om mig själv.
Men ha en bra dag=)

Kommentarer
Postat av: annieellen

Hoppas du är frisk nu! <3

2009-09-14 @ 22:41:33
URL: http://annieellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0