Hmm

Yes ni har gissat rätt jag har inte jätte mycket att göra just nu. Jag funderar där emot på om man kanske skulle göra som bror och övningsköra lite mc... det kanske vore nått. Hmm jaa jag får väl ta det med pappa någon dag när han har tid lust och ork. Ja vi får väl se hur det blir med den saken. det börjar bli mycketsom jag vill nu. Men å andra sidan så vad ska jag med ett mc kort till... bara ha det så jag kan köra om jag lånar en mc nån gång... Nej jag vet inte, men det skulle se ganska kul ut om jag körde och hade eddie bak..=P

Men snart är klockan hemgång och fixning av sådant som ska fixas före tjälis. Fy fan vad kul det ska bli, är sjukt peppad. Ja kul ska det bli iaf.

Lite vimsigt och lite rörigt inlägg precis som jag är. Helt underbart alltså=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0