Dagen innan helgen

Idag så var det torsdag det vill säga dagen innan helgen. Så det är trevligt, jag gillar att ha kort fredag men imorgon så blir det lite längre än vanligt har lite jag måste skriva på jobbet innan jag kan dra mig till stan och köpa en såndär grej som man kan sätta på hörsnäckorna så de sitter kvar även när man springer. Mina gör nämligen inte det när jag tränar på gymmet och så.

Ja annars så blir det nog till att fira lite fördelsedag till helgen. Vet inte riktigt vad detta kommer att medföra med det återstår att se. Inför detta har jag ett katastrofalt problem, mitt hår är så sjukt äckligt slitet så jag vet inte vad jag ska göra med det för att imt topparna ska se så sjukt slitna ut. Funderar på om jag ska locka det. Ja den som lever får se.

Ja annars så har jag inte så mycket mer att skriva om eftersom jag inte gör något annat än jobba och träna så blir mitt liv ganska innehållslöst=) Men jag har ju min underbara familj som tycker om mig i alla fall=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0