Fettisdagen

Fettis dagen är mittttal på denna dag. Eller snare hela helgen=P Har ju bara vart en massa kalasande.=)
Men nu hade jag tänkt att jag skulle ta tag i den sista punkten på min lista.

Så nästa års mål är:
* sluta röka (inte rökt på 3 veckor drygt)
* börja träna (har tränat kontinuerligt i drygt 1 månad, enaste 3 veckorna har jag tränat 5ggr i veckan)
* tappa något kilo
* skaffa en ny frisyr (gjorde jag igår, iof gaska likt den innan) 

Som synes så har jag ju uppfyllt det andra. Nu ska jag bara ta tag i mig själv och inte falla ner i hmm-det-vore-gott-med-träsket. Om det är nån som har bra tips på det så får ni gärna dela med er.=) Kanske nån som vill haka på? Allt är ju lättare om man är fler.

Annars så var vi på rostaskolan igår. det verkar vara en jätte fin skola, och som tur är för oss så hade de aldrig behöft neka någon sexåring. Med lite tur så klarar vi oss oxå så emmy får gå där.

Jo lilla emmy börjar bli stor, hon hart på att hon vill vara ensam hemma ibland, så hon har ju små övat på detta när vi har kastat sopor och sånt. Men idag var första riktiga gången som hon var ensam. Eddie åkte nämligen och hämtade mig efter att jag hade varit och tränat. (ja jag vet) Det var liite för att jag handlade efteråt. Men i vilkt fall så var emmy ensam medans eddie hämtade mig. Hon var det för att hon intee följa med till affären. (emmy har en lista med telefon nr som hon kan ringa, hon har nr som hon kan ringa om varken jag eller eddie svarar oxå). Ja så jag tycker i alla fall att hon var jätte duktig även om vi bara var borta 30 min=)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0