Fredag

Jaha vad har hänt sedan sist då?
igår kom maken och dottern hem från sundsvall. Förutom det så var vi och kikade på en lägenhet Den hade sina fördelar och nackdelar. Fördelarna var ett jättestort vardagsrum och ett bra kök desutom var det bra tapeter och så i lägenheten. Det som var mindre bra var att sovrummen inte var jättestora. Men det kan manb ju leva med när allt annat var bra, eller inte riktigt allt, man kunde inte ansluta sig till stadsnätet.

Dagen idag har däremot varit ganska vanlig. Jobbat sedan hem och fredagsmyst med familjen. Det har faktiskt varit riktigt trevligt efter att de har varit i sundsvall=P

Imorrn så bir det lite träning för mig medans maken och dottern åker skridskor. Sedan blir det barnkalas för dottern. Det är riktigt nice med barnkalas när svärmor har handlat present och man inte håller i kalaset själv.

Mitt problem är ju barnkalaset till hösten då emmy går i förskoleklass, vad är det som förväntas? Hoppas att vi får lägenheten vi har sökt för isf kan vi vara ute på baksidan eller om det krisar så får ungarna vara inne. Hmm hoppas verkligen att vi får lägenheten.

Nej nu ska jag natta dottern så hon orkar med morgon dagen. Själv ska jag slappa i soffan ett tag till innan det är dags för sängen.

PS jag har varit jätte duktig och fortfarande inte rökt. DS
Natti


Kommentarer
Postat av: Sabina

Kul!! och du är jätte duktig ;)

2010-02-05 @ 20:41:41
Postat av: Pucko

yey=)

2010-02-05 @ 20:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0