ny vecka

Jag inser hur dålig jag är på att uppdatera min blogg. Men jag skulle tro att det beror på att jag egentligen inte har så mycket att skriva om.  Men trots detta har jag lite att skriva om.

Jag tänkte dra lite om förändringarna jag skulle göra i mitt liv.

För det första så har jag änligen bokat klipptid så snart kan jag ha håret utsläppt, det ska bli helt underbart att få klippa bort en decimieter att det risiga håret. Så det ser jag fram emot men detta sker ju inte förrens på måndag. Men det kan bli så att jag kanske lägger upp en bild, man vet aldrig..=P

För det andra så har jag ju faktiskt inte rökt sedan den 24 januari, så det är 2½ vecka sedan, så nästa vecka är en trea. Folk säger att det är treorna som är jobbiga, jag tror mer på att det är sexorna som är jobbiga. Alltså sist jag slutade röka såvart det jobbigt efter drygt ett halv år. Då vaknade jag av att jag drömde att jag rökte och fick sjukt dåligt samvete av det. Ja ja men denna gången har jag i alla fall inte rökt eller kört på något nikotin tjafs. Idag har jag till och med klarat mig utan mina extra tuggummin. =)

Annars så går det väl lite si så där med vikten har bara tappat 2 kg men vad fan drar man 0,5 kg i veckan på ett år så blir det 26 kg. Det är väl så man får se det. Men jag ska försöka göra ett ryck så det händer något på den fronten oxå.

Sist men inte minst så är jag sjuktduktig på att träna, Jag tränar 5 grr i veckan så jag känner mig duktig=)

Eh ja det var väl det jag hade att skriva om, vet inte riktigt om jag ska börja svammla om något specifikt. Men jag vet inte vad och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0