Ojoj

det var värst vad jag är dålig på att uppdatera min blogg. Just nu så händer det i och för sig inte så mycket. Jag pinnar på med mina mål för detta år.

Jag har faktiskt varit duktig och tränat minst 2ggr i veckan sedan jag började. Dessutom så har jag inte rökt sedan den 24e januari. Det vill säga att min första rökfria dag var den 25e januari. Hur räknar man det egentligen? Jag räknar det nog som att jag slutade den 25e januari. Jaja nog med svammel.

Sedan sist jag skerv så har vi fått en ny soffa lite nya textilier i vardagsrummet. Det är all skillnad i världen.

En annan kul grej är att vi ska på vining på en lägenhet som ligger vid gumaelius den 4e februari. det ska bli kul, jag vill nämligen inte bo där jag bor. Det har dock absolut inget med mina grannar att göra utan det handlar mer om skulsituationen för emmy.

Jo är det nån som vet vilken skola som har upptagningsområde vid gumaelius?

Jaja nej nu ska jag ta mig iväg och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0