Tisdag

Idag så var det tisdag, det vill säga dagen innan jag får åka hem. Eller korrigering: dagen innan jag får åka hem om sj anser att det passar sig. Jag hoppas nu att det ska finnas tåg imorgon så jag får åka hem. Jag vill näligen det. jag vill hem och kramas med min familj och hinna iväg och träna lite.

Utöver det så funderar jag på om det vore läge för ett besök på BB i helgen? Jag är lite sugen på det faktiskt. Men vi får väl se hur det blir med den saken.

Oj vad mycket intressant jag hade att skriva i bloggen då.

Jo just det igår så lekta jag bilmekaniker. Det är inte ett yrke jag ska satsa på. jag är på tok för långsam för att folk skulle vilja betala mig för att laga deras bilar. Däremot måste jag motvilligt erkänna att det är ganska kul att pillra. Så det är tur att man har en ny bil som man inte kan pillra med. Dessutom har jag ingen stans att förvara sakerna ska skulle pillra med. Det är väl en jäkla tur det.

Undra om man ska ta med sig kameran är man gör dessa saker så folk inte bara tror att man hittar på när man säger att man lagat en bil. Nu var det iof inget stort jag fixade, emn jag fixade det=)

Nej nu ska jag ut i kylan och hoppas på att bilen startar. Ha en bra dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0