Ännu en måndag

Yes då var det mådag idag igen.
Varför är det alltid svårare att kliva upp ur sängen just måndagar och onsdagar? Är det någon mentalgrej som som finns? Jag tycker då att det är grymt drygt att klivaupp just måndagar och onsdagsmornar.

Ja vad händer annars då?? Jo annars så ska jag ut på marieberg efter jobbet idag och shoppa lite. Jag ska ju ut på äventyr imorgon tydligen. Det ska faktiskt bli intressant, vi får väl se vad som händer och sker. Lite lagom kryptiskt inlägg men vaddå?

Ja nej annars så överlevde jag nog helgbesöket. Men nästa gång alla dessa människor kommer på besök så ska jag nog lämna stan. Missförstå mig rätt jag tycker att det är trevligt med besök men när man bör 7 personer på varandra en helg helg. Det blir ganska mycket, så jag tror nog att jag flyr fältet nästa gång.

Annars har det faktiskt inte hänt speciellet mycket i helgen så jag har faktiskt inget mer att skriva om...=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0