blandat idag tror jag

En helt vanlig måndag, yes eller vanlig och vanlig, vad menar man med det? Det jag syftade på var i alla fall att jag har en måndag som innebär att jag kommer att jobba hela dagen och när det är avklarat så kommer jag köra emmy till gympan. Ja det är väl vad som kommer att ske idag. Som sagt mycket givande dag detta.

Men det finns en sak som är annorlunda och det är att emmys dagis stänger 16. Det gör dagiset en gång i månaden. Jag förstår inte hur de har tänkt där. Jag menar det är inte bara skitlätt att sluta 1h och 30 min tidigare. Inte nog med det emmys dagis envisas med att bara lägga studiedagar på sjukt olågiskaställen. De sitter nämligen aldrig tillsammans med lov eller så som de ofta gör annars. Jaja detta blir ju ett problem för oss då vi inte har någon familj eller så i örebro. Men idag kommer det förhoppningsvis att lösa sig. Annars får väl eddie hämta henne och ta med henne till jobbet.

Nej nu har jag gnällt färdig för idag. Nu ska jag där emot lista ut hur man gör för att ta ledigt en dag. Har ju aldrig gjort det förut så det ska jag luska på idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0