Cykeltur

Ja då var man iväg på äventyr igår. Jag hade bestämt med Perny att jag och dottern skulle besöka henne, så långt var allt bra. När jag hämtade dottern så glömde jag hennes cykel och hjälm på dagis. Väl hemma och efter maten så inser jag att jag glömt dessa saker på dagis och jag som tänkt att vi skulle cykla till Perny. Det blev en cykeltur dock hade emmy slalomhjälmen på huvudet och han fick sitta i sin stol bak på min cykel. Men vi överlevde detta och gick nog stärkta ur detta.

Idag ska jag ta med mig Perny och åka till marieberg, jag måste ju sommar shoppa lite=) Emmy ska få lite nya saker är tanken.   

Idag har dottern dessutom fotbollsmatch, detta blir nog jätte roligt i regnet och dessutom så ska barnen ha en speciell färg på tröjan så det syns vilket lag de är med i. Så då är dagens fråga, vad spelar det för roll om de har en speciell färg på tröjan när det regnar och barnen har regnkläder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0