Fredag

Men idag blir det nog inte så mycket fredags mys. Skulle mer tro att det blir fredagsstress. Så känner jag nästan alltid när vi ska få besök. Jag tror då att folk ska förvänta sig att de bor på hotell. Jag vet ju att det inte är så egentligen men det känns som det ibland. Ja annars så ser det ut att bli en grymt bra fredag. Jag menar det är freda och solen skiner. Det är bara att hoppas att det håller i sig.

Annars så hoppas jag på att hinna ut en sväng i skogen idag efter all stress. Förslagsvis medans maten lagas. Det tycker jag låter som en bra idé. Vet bara inte om jag ska dra med mig emmy eller eddie eller båda. Eller om jag bara ska dra ut själv. Det finns nämligen fördelar med alla alternativen. Det bästa med att dra ut själv är att man får en stund för sig själv och man kanske kan ta en lite längre runda. Fördelen med att ta med emmy är att hon cyklar och hållerupp tempot. Fördelen med att ta med sig eddie är att man får lite sällskap och någon att prata med. Ja dessa i-landsproblem.

Annars så vet jag inte hur det blir ikväll om vi hinner med ett besök till perny eller hur det blir. Jag siktar på det men ja jag vet inte vad besöket ska göra. Jag tror ju att de ska ta en vända minigolf och då är det ju inga problem. Ja vi får se hur det blir. Nej nu ska jag ta ut lite pengar så att jag får någon mat idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0