gårdagen

Gårdagen vart ju inte som vilken fredag somhälst. Den till och med började konstigt.

Jag kom till jobbet satte mig vid datorn och kollade mail och sånt som man gör när man är på jobbet. Runt 9 kom en arbetskamrat frågar vad det är som händer så gick jag ut i korridoren för att undersöka detta. Då får jag veta att skolan är terroristhotad och att den ska utrymmas. Så alla lärare skickar hem sina elever. När alla elever har gått hem så är all personal kvar och frågar oss hur vi ska göra. Det beslutades att vi skulle gå hem. Så jag slutade alltså att jobba kl 9 igår.

Då vi slutade tidigt så drog några i personalen iväg och fikade på Sveas.  Efter det så åkte jag och hämtade upp Eddie för lite lunch. Så eddie och jag tog oss en romantisk luch på ica Maxi..;) Vi passade på att handla när vi ändå var där.

Sedan tog jag en runda hem till Perny och fixade lite i deras trädgård. Resultatet kan ni se här.
Bara för att man var snäll och hjälpte till så bet deras äppelträd mig...=/

Bara för att jag är världens bästa fru så gick jag hem från perny för att laga mat åt herrskapet som är på besök.

När det var avklarat så blev det en vända tillbaka till perny där det blev lite öldrickande och barnen fick leka lite. Så jag fick faktiskt en grymt bra belöning för att såga träd... Det vill jag göra oftare.

Min kväll avrundades på BB där öldrickandet fortsatte och Puckot blev full och glad=)

Nu är det en ny dag och nya bestyr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0