igår

Igår så fick jag en hel del gjort faktiskt. Dock hann jag inte vara hemma just något. Dagen började som valigt med att jag jobbade fram till 17 tiden. Efter det så hämtade jag emmy och vi susade vidare hem till Perny. Det var nu äventyret började. Tanken var att vi skulle vara en sväng på marieberg och barnen skulle få leka på ieka.

Vi började kvällen på Stadium, där jag köpte en solhatt och ett par jätte bra sandaler med täckt tå. Det är helt fenomenalt mest eftersom emmy alltid lyckas att stoppa ut tårna trots att sandalerna är 2 storlekar förstora. Dessutom så kan man ju spela fotboll utan att få ont i tårna.=)

efter stadium så blev det lite shopping på marieberg och då länsade jag nästan hms barnavdelning känns det som. Jag fick ihop 2 klännigar, 1 tunika, 3 linnen var av 1 med Hello Kitty, 1 par kortbyxor. Ja det var nog det som jag köpte. När vi var klara på H&m då fanns det inte så mycket tid kvar. Vilket gjorde att hann med en affär till sedan IKEA men där hade ju lekhörnan stängt så det vart bara en snabbrunda på IKEA. Där jag införckaffade mig länge eftertraktade burkar att ha te i. Jag såg att jag nog ska dit och köpa fler burkar då jag bara fick 1 över så jag måste köpa några fler.

Då IKEA floppade blev det Max och barnen fick leka i lite bollhav och fick hamburgare=) Jag fick dessutom införskaffa mig min nya älskling en lyxshake med chokladsmak. Helt underbara är dem.

Jag har ju då sparat det bästa till sist, Emmy hade fotbollturnering med dagis igår. De fick bara spela 2 matcher för de förlorade. Men till det bästa, att emmy gjorde mål, hon var den enda från strömstaren som sjorde mål. Det är mamma och pappas fotbollsstjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0