imorgon är det fredag

Jag kan inte säga detta nog många gånger. Men den bästa tiden på hela veckan är fredag eftermiddag precis innan man åker hem från jobbet. Ni vet när man sitter i fikarummet och degar lite. Det som är så sjukt bra med just den tiden på veckan är att då vet man att man har hela helgen kvar. att man inte har förbrukat nåfon tid alls av den kommande helgen. Ja det braiga med det hela är alltså att man har allt det roliga kvar och allt det tråkiga är klart. Typ så.

Ja nej nu ska jag nog göra något vettigt fram tills det blir fredag eftermiddag. Som tur är så har jag ju inge mycket att göra. Som städa igenomlägenheten innan  alla kommer. Plocka fram täcken kuddar och allt sånt tjafs. Bestäma vem som ska sova var. Handla mat och frukost så det finns till alla. Ja jag har ju hela röven full med jobb.

Men snart är det helg och då får jag gotta mig hela helgen. Undrar om jag vågar kidnappa Linn ut till marie berg kanske. Ja vi får se vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0