jag lever

Jag lovar att jag lever jag har bara haft massor av annat för mig, så jag har inte hunnit blogga. Nu minns jag inte ens när jag bloggade senast men nästan hela kristihim helgen har jag varit utan internet och då vart det inte så mycket bloggande. Hade ingen lust att mobilblogga så ni vart utan. Igår hann jag inte blogga för jag hade arslet fullt på jobbet och efter jobbet.

Om vi tar en kort sammanfattning från kristihim helgen. Onsdagen avklarades på bb och Publicum.

Torsdagen låg jag hemma och tyckte att livet var ganska underbart när man fick ligga i soffan och kolla tv. Det var helt fenomenalt. Dock vart det lite packning och städning.

Fredagen började med att jag gav blod 07.30 efter detta begav vi oss till uppsala där Eddie och Emmy fick nya frisyrer. Efter detta så tillagade jag och mormor en Paella. Det blev ganska mycket mat till mig, mormor och emmy så vi skaffade oss lite fler middags gäster. Dessa gäster bestod av min morbor och hand fru.

Lördagen fick Emmy leka med min lillkusin. Lördagen började med att vi kikade på min lillkusins ridlektion. Vilket gjorde emmy super sugen på att börja rida. (Yey =D) Efter det så lekte de lite innan vi snodde med oss lillkusinen till minigolf banan där eddie hade seriespel. (japp det finns seriespel i minigolf) Lillkusinen var jätte duktig, Emmy var mest sur för att hon inte fick börja hela tiden så hon kastade grejerna och surade istället. Som tur var så gick det väl över och lillkusinens mamma hämtade lillkusinen.

Söndagen även då var vi i stallet och jag fick hälsa ordentligt på inte-så-lilla-kusinens häst. Roxanne heter hon super fin. Nästan så  man själv känner att man skulle vilja ha en. Men så kommer det ju givet vis inte att bli de närmsta åren. Föresten så vet jag inte om jag vill ha en häst på riktigt eller om jag bara vill gå på ridskola. Jag tror på det senaste. Det är ju lixom som att ha hund när man känner för det. Grymt bra lösning. Förutom det så hände det inte så mycket mer än att vi åkte hem.

Ja detta var veckan i mycketkorta drag. Jag har ju inga bilder. Mest för att jag är sjukt dålig på att ta bilder. Man kanske skulle bli bättre på det?? Ja nej nu ska jag fundera på vad jag ska laga till middag. Jag plockade ju ite fram nåot ur frysen i går så det blir väl makaroner och köttbullar. Ja jag har ju hela frysen full med mat så jag behöver nog inte handla den närmaste månaden.

Nej nu ska jag jobba lite efter detta maratoninlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0