jobbsökarträsket

Japp då var man tillbaka i jobbasökarträsket. Det är ju så där, det skulle vara så mycket bättre om man fick vara kvar här på tulläng. Allt skulle vara så mycket roligare ¨då. Jaja vi får väl se hur det går med den saken. Det finns ju ingen som har sagt att jag inte kommer att vara kvar. Ja mer än jag själv då. Skulle vara grymt kul att vara kvar men vi får se hur det blir.

Annars så hände det inte så där jätte mycket igår. Satt mest och kollade på tv och åt choklad med marsipan i.


(bilden är snodd av molly)

Den och lite te festade jag på i går kväll. Förövrigt så var det ganska mysigt eftersom eddie jobbade dag igår så hann vi umgås lite och det är ju aldrig fel. Nej nu ska jag nog ta och göra något vettigt.  om inte annat så ska jag kommapå något kul att göra i helgen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0