mer svammel

Japp då det inte händer speciellt mycket intressanta saker i mitt liv så får jag väls kriva om alla ointressanta saker. Det tycker jag låter som en bra lösning på problemet. Så vad gjorde jag då igår?
Det är inte så svårt att svara på inget alls. Eller jo en sak, jag skaffade mig en ny favorit glass. Cherry Garcia


 Jag har hela mitt liv trott att det bara är jag som gillar körsbärs smak på nästan allt. Det finns ett undantag och det är cherry cola. Det är riktigt äckligt, det smakar som dr pepper. Men jag har nu upptäckt att så är inte fallat. Eller jag tror inte det i alla fall då det finns en körsbärsglass. Japp så nu kommer jag att bli fattig i sommar eftersom jag själv måste inhandla hela lagret innan de försvinner.

Ja det var gårdagen. Jag ät glass.

Idag så ska jag hem och städa och handla mat. Detta måste utföras då nästan hela Eddies familj kommer hem till oss. Ja nästan eftersom hans mamma och syster inte kommer. Men det ska bli kul om vi bara kan få ordning på lägenheten. Dessutom måste jag försöka att fixa barnvakt tills på onsdag...

Nej nu längtar jag hem så jag kan få äta lite glass..=) (men först ska jag förbi ica och köpa mer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0