Okej

Idag lades det ut vilka tjänster som de kommer att lägga ut på mitt jobb... Eller inte ladesut mer mailades till personalen att tjänsterna kommer att komma ut inomkort. Som det såg ut blir jag nog utan jobb. Jag som hade hoppats på att få vara kvar. Blä. Tjänsten som jag har kommer att läggas ut men jag kommer nog inte att kvalificera in då det är andra som är behöriga i de ämnen som de söker resurs. jaja så det blir till att söka lite annat. Jag har ju sökt ett jobb på plus gymnasiet. Vi får väl se om jag får det. Ska även söka allt annat av intresse.

Förutom det tråkiga så var det emmys gymnastikavslutning igår. Vilket jag helt hade missat. Jagg jag är en grym mamma. De skulle vara ute och jag tyckte, när vi åkte hemifrån att det var så pass bra väder att det var onödigt att hon skulle ha springskorna så hon fick ta foppa tofflorna. Bra beslut när man kommer dit och får veta att de ska vara ute men inte vad de ska göra. Så jag som den toppmamma jag är kastade mig i bilen körde hem hämtade emmys riktiga skor och ett par byxor. (hon tränar i en sådan där söt gympadräkt och ett par leggings) Väl tillbaka så visar det sig att de ska ha tipspromenad., och det var varmt så had hade inte behöft åka hem. Jaja men hon ska i alla fall få börja i "storgruppen" nästa termin som börjar vecka 35 eller 36. Så då får hon lära sig lite svårare saker. hon lär ju öva som en tokig på split, spagat, hjula och stå på händer.

´Nästa emmy aktivitet är den som kommer att ske på söndag då det är avslutning på simskolan. Det ska bli helt fanomenalt skönt att vara ledig ifrån emmys aktiviteter. Då kan ju jag ägna mig åt mina. Tok ego jag vet=)

Kommentarer
Postat av: perny

Men du, jag instämmer, fasen va skönt med sommarlov :D

2010-05-04 @ 11:12:49
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0