Paket

Idag har vi varit och handlat lite paket. Emmy ska nämligen på 7 års kalas imorgon så familjen drog iväg till ICA maxi för att handla en present.  (Nu tror ju inte jag att emmys vän K läser min blogg så jag ska ge mig på den hisnande chansningen att skriva vad hon ska få.) Emmy är den som valt ut vad paketen ska innehålla. jag hade ju då givetvis ett pristak..=P Det var hur som hälst två presenter i Hello Kittys tecken. Först hade emmy redan innan vi åkte hemifrån bestämt att K skulle få hello kitty såpbubblor. dett inhandlades, men jag tyckte att det känndes lite snålt så det blev ett paket till. Emmy valde då att det paketet skulle innehålla en hello kitty servis så så blev det.



Okej det är ett glänsande sliver papper med tjafs på.. så det var inte så lätt att fota det. I Snörväg hade vi ett lila glitter snöre. yey superfint när amn är 5 tydligen=P

Nej nu ska jag fortsätta städa. Så det är rent och fint här lagom till halva eddies familj kommer nästa helg

Kommentarer
Postat av: perny

så ni ska inte leva i en vecka då? jag menar, städar man i dag kommer det inte synas nästa helg, inte om man jämför med oss i alla fall ;)

2010-05-01 @ 14:49:24
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0