Söndag

man skulle ju då kunna tro att denna söndag har gått i vilans tecken, men icke. Full rulle även idag. Vi tog sovmorgon i morse eftersom vi lånade tvättstugan och tvättade fram till 4 i morse. Att man kan ha så mycket tvätt... Så vi tyckte att vi förtjänade det.

Men den riktiga dagen började med ett barnkalas vi 12 på tekniska kvarnen. (Emmy var took nöjd så jag funderar på att ha emmys kalas där.) Medan dottern var på kalas tog jag och maken en promenad i karlslunds skogen. Det var en liten sväng i skogen idag=) Men kalaset tog ju slut så det var dags för oss att hämta emmy. när dottern var hämtad bar det av till simskolan. Emmy simmade och jag solade.. man måste ju underhålla brännan=). Väl hemma igen så fortsatte vi att städa. Nu börjar vi se slutet på tunneln men jag är sjukt less..

Nej nu ska jag göra ett sista ryck...

Kommentarer
Postat av: perny

Vilken grupp går Emmy i och vilken tid? MsE ska byta till haga till hösten, hon går fortsättning 1 klockan 16:30

2010-05-03 @ 00:13:26
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0