tröjor

Igår gjorde jag då äntligen något som är värt att skriva i bloggen.

För det första så börjar det märkas att det närmar sig student och sommarlov på skolan jag jobbar på. Om inte annat så märktes det igår att det var fint väder och 2 veckor kvar till sommarlovet.

För det andra så var det vårfest på emmys dagis. Så jag var där tittade på barnen som sjöng och lekte så grillade jag och emmy korv och åt vindruvor.

För det tredje. Nu till det roliga alltså. Igår kväll så beställde jag lite tröjor. tre stycken närmare bestämt. Dessa skulle ju vara hysteriskt roliga att ha i ett klassrum som lärare eller något liknande.


10174_w  10220_b

Keep staring i might do a trick         I´m not paid enugh to be nice to you
 12034_b

 I wish i could ctrl alt delete you

Ja då återstår bara att se om man är tillräckligt modig att använda dessa på mitt skoljobb eller om jag bara kommer att använda dessa utanför skolan....tröjorna hittades här

Kommentarer
Postat av: perny

Jag kan förstå om det inte är omtyckt om du har de två sista men den första är klockren

2010-05-21 @ 15:32:38
URL: http://theperny.blogspot.com
Postat av: sofia

KLOCKRENA! Dom hade ju asmånga tröjor ju! Blir nog till att beställa några till mig också :P

2010-05-24 @ 00:45:06
URL: http://sofiaengman.webblogg.se/
Postat av: pucko

Ja jag har en till som jag vill beställa och det är en tröja med amerikanskaflaggan och under så står det maid in chaina.. det är guld

2010-05-24 @ 12:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0