fästing

Blä Vega hade en fästing. den hade inte hunnit bli så stor men iaf. blä.
Detta måste ju vara nackdelen med att ha en hund med mycket päls det är inte så lätt att se fästingarna...
ska ge detta halsband en chans till eftersom hon inte haft det så länge men funkar inte det så får det bli frontline. det är ju lite dilemma där. Jag menar ge hunden nergift för att slippa borrelia eller inte ge hnden nervgift och köra på natuhalsband och få borrelia. Jag menar vilket väljer man. Nu vet ju jag att en fästing inte är så mycket på en hund. Men jag är uppvuxen i "norrland" och när jag var liten så visste jag inte ens vad fästingar var. Jag her lite svårt för de djuren.
ja nu sover hon i alla fall så jag ska titta lite på tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0