nästan 2 veckor

har inte skrivit på ett tag. men jag har haft fullt upp.
Första veckan vi hade Vega tog vi det ganska lugnt. Men andra veckan hittade vi på lite bus.I Lördags fick vi besök av mina föräldar och jag klippte klor för första gången i mitt liv. Och jag klarade det utan att blodvite uppstod. i söndags var Krakel hos oss och lekte. de hade nog ganska kul. båda var helt slut efteråt i alla fall.  I onsdags så var vi på öppenträning hos prickis i glanshammar. Då var det Vega och Krakel som fick träna lite passivitet. de var jätte duktiga. Annars så har hon blivit riktigt duktig på att komma när man ropar. Hon har nästan lärt sig sitt också. hon är så duktig.
annars å händer det inte så mycket vega får träna på att vara lite ensam nåra minuter per dag. Hon är jätte duktig på det piper inte ens när man går.
Annars så har jag mest jobbat och sprungit i trappor. Jag är ganska säker på att jag kommer att ha Örebros snyggaste rumpa till sommarn så mycket som jag springer i trappor.
nej nu ska jag titta på tv medans lillgrisen sover.

Kommentarer
Postat av: lotta

Jag är helt övertygad om att diggar att leka med varandra. :-)

2012-04-29 @ 05:59:54
Postat av: paulina

=)

2012-04-29 @ 10:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0