nu är det klart vilken som blir vår

Idag ringde vi till kenneln för att bestämma vilken tid vi ska hämta vår valp på söndag och givetvis för att se vilken av valparna som blir vår. Vi ska hämta valpen klockan 15 på söndag. helt galet vad jag längtar.
Men det finns ju lite att se framemot denna vecka. På fredag är det tjälis och min kusin kommer för att vara med. Han pluggar till jurist i Uppsala och där har de ju just ingen ovvekultur så tänte att jag skulle förkovra honom lite =P. Detta blir nog mitt sista tjälis. Men det sa jag iof förra året oxå....
Igår var vi och hälsade på en liten Krakel och det gjorde ju inte att man blev mindre sugen på att få hem den lilla valpen.
Jag tror att detta är vår pärla... det baserar jag på fläckarna på tungan. Bilden har jag lånat ifrån kenneln där vi ska köpa vovven.
Vet att detta är vår valp.. Tycker att hon ser ut lite som en Vega.
Jaja nu är det bara att vänta på att det ska bli fredag och tjälis och sedan söndag och valphämtar dag.
detta år gillar jag april =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0