hela sommaren

Ja blogguppdateringen har väl kanske inte varit den bästa. men nu tänkte jag skriva lite i alla fall =)
jo i sommar har vi då renoverat vår lilla stuga i dalarna. det börjar att ta sig men nästa år då ska vi måla utsidan på stugan och bygga en uteplats. man hinner inte allt på en sommar men nu är stugan typ klar invändigt =)
igår så var jag och Vega på lite ringträning. Hon var jätte dutktig på slutet men i början tror jag att hon gömde all uppfostran hon fått. hon kunde inte gå i koppel hon kunde inte vara still. Men som sagt det ordnade upp sig. nu ska jag bara jobba på att hitta nån utställning och sedan köpa mig ett utställningskoppel...
Hunden har ju att bråspå med fina föräldrar så vi får väl se vad det blir av min lilla vovve.
nu vill jag att det ska bli nästa helg så emmy kommer hem. saknar henne massor när hon är borta.
nej nu orkar jag inte skriva någe mer och jag orkar inte lägga upp någon bild men i nästa inlägg ska jag se om jag inte kan lägga ut lite bilder på stugan. har jag tur och får lite bilder av mamma och pappa så kanske jag kan läggaut före och efter bilder ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0