haft fullt upp

ja sedan sist har jag då hunnit köpa mig en sommarstuga, mina elever har haft skolavslutning och min lilla vovve har tappat sin första tand.
Vi har ju då köpt oss en sommarstuga i Färmsnäs strax utanför Mockfjärd. Det är en söt liten stuga på 70kvm med en liten gäststuga. Det är ju lite renovering och så på den men iaf. det blir ett litet paradis för Emmy och Vega. Det är grymt bra läge, en hörntomt med några minuters promenad till badplatsen.
Vi ska måla stugan röd =) en sommarstuga ska ju vara röd =)
Sedan har ju mina elever haft skolavslutning så nu får jag inte se dem förrens augusti.
Idag upptäckte jag att min lilla fyrbening hade tappat en tand.
Ja annars har jag nog inte hunnit med så mycket mer sedan sist. Bara lite vardagliga saker som jobba, handla, valpkurs, ridskola och sedan har vega hunnit leka en del med krakel.
nej nu ska jag nog göra ingenting tills det är dags att jobba imorgon och då blir det personalfest =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0