ridlektion

då var fredagen nästan slut bara lite städa och duscha kvar.
Idag så var jag på ridlektion som jag är varje fredag. Idag fick vi hoppa, om man nu kan kalla det hoppa när hindren är typ 60cm=P Men jag hade en häst som var jätte bra att skutta med. Det var riktigt roligt. Sist jag skuttade då hade jag en "liten" polle vid namn Doris. Men hon är ganska stor och lite osmidig när man hoppar så det gick åt h-vete. Men idag funkade det riktigt bra=) Där jag rider så är det så att man får ha hästarna en abonnemangsperiod och när den är slut så får man önska en häst till perioden efter. hittills så har jag inte önskat nån häst då jag började i oktober och hästen jag rider nu är den tredje jag ridit. detta gör att jag känner att jag inte har haft nån grund att stå på när jag önskar. Men när jag har tiger vilket är hästen jag rider nu så kan man nästan sätta röda lapor på allt jag gör fel. Så jag funderar på om jag ska önska honom till nästa period också.
Annars så var dottern på skoldisco idag. Helt sjukt at hon är så tor att hon är på sitt andra skoldisco. Så när dottern kom hem från skolan så satte vi igång och lockade hennes hår. efter det fick hon lite glitterspray och sedan var hon nöjd som tusan.
Ja nää om man skulle ta och göra något vettigt som att diska och röja lite?
ja det är tanken men jag tror inte att det blir mycket mer gjort idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0