då var det ett tag sedan igen då.

Ja sedan sist har vi hunnit göta massor med saker. Vi har hunnit åka till dalarna och varit på maskerad. Jag vann faktiskt pris för bästa utklädnad. Vi sov ju över i dalarna jag emmy och Vega. Så nu har vega sovit på två olika ställen i dalarna. Det funkade jätte bra hon skötte sig exemplariskt. Det roliga med Vega är ju att hon lyckas charma så gott som alla.
I går så var vi på valpkurs. Det var jätte kul. Fokus igår låg på att läsa sin hund när den hälsar på någon annan valp. Vega hälsade på ebn pytte liten chiuaua valp som bara var 8 veckor. Hon var så söt gick fram och hälsade mne sedan visste hon inte riktigt vad hon skulle göra. det fanns också en border collie där. Den hade Vega bestämt sig för att leka med. dock var inte den valpen så intresserad utan han körde svansen i vädret och blåste upp sig. Då fjäskade min lilla gris järnet. Hon ålade och kråmade sig. men till sist ville valpen leka med vega.
Idag har vi varit hos veterinären och vega blev vaccinerad och gick igenom besiktningen =)
Ja annars så ska vi åka till sundsvall imorgon. Så det blir spännande att se hur det går att åka så långt med den lilla vovven.
Nej nu tycker jag att vädret kan skärpa sig så det blir sol och fint. Det kan gärna få gå en månad också så man får lite efterlängtat sommarlov.

Kommentarer
Postat av: piggelin

Åh söt vovven är! Åh din dotter är så lik dig!..söt tös är hon också!

2012-05-17 @ 19:17:50
URL: http://dansarengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0