Änligen börjat med pluggandet

Då har jag äntligen börjat med mitt pluggande. Det är så sant som det är sagt det som krävs är piskan på ryggen för att man ska känna tillräcklig press att ta tag i saker och ting igen. Så nu har jag faktiskt börjat med att plugga. Det är inte kul och det är jävligt drygt men jag har ju börjat i alla fall det måste räknas till något i alla fall.

För övrigt denna dagen ska jag bara hämta Emmy, laga mat, diska och om jag hinner så ska jag gå ett varv med dammsugaren.  Det kommer antagligen fler uppdateringar under dagen som det brukar när jag sitter och pluggar. Det är bara att vänta och se.

Kommentarer
Postat av: MMMPrecis

Du är jätte duktig =D

2009-04-14 @ 15:00:49
Postat av: Sabina

jaaa, jätte duktig :)

2009-04-14 @ 17:10:49
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0