cykla

Jaha då hade dottern och jag skådat in i framtiden. Nu vet jag precis vem det är som inte ska övningsköra med Emmy när hon blir stor. Och denna någon är jag. Dottern ville ta bort sina stödhjul idag vilket jag tyckte var helt okej. Så när vi var ute hon cyklade och jag sprang bakom som en skadskjuten kråka. Så cyklade hon ut på gräsmattan och sa
-mamma det var ditt fel att jag cyklade ut på gräset.
var på jag svarar - hur var det mitt fel? Det är ju du som styr.
Efter detta brister dottern ut i gråt.
Jag fattade inte riktigt vad det var som var fel. Men hur som så har jag fått mig en spring tur och dottern har övat på att cykla. Hon var riktigt duktig och lärde sig att komma upp på cykeln och börja cykla utan att jag var tvungen att hålla i cykeln hela tiden. Så ett steg i rätt riktning. Jag lovade dessutom dottern att vi ska ut och cykla imorgon och öva lite mera.
sammanfattningsvis så vill både jag och dottern ha rätt och det kan aldrig sluta bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0